Sep 2, 2010

Should I Tell You ?

Ikutkan hati tak nak bercinta kot =.=
Baik aku habis belajar dulu then kerja elok2.
Menakutkan kot kalau kita dah sayang orang tu then suka2 orang tu tinggal kita.
Sia sia je hidup, Lelaki sekarang bukan boleh percaya kan?
Mcm mama cakap lah , zaman sekarang lelaki and perempuan kene setaraf .
Tak ada istilah "lemah" pada perempuan lagi, semua kene fight untuk berada satu level dengan lelaki.
Entah lah , banyak sangat yang aku dengan mama disscused smlm.
Sampai lah pagi tadi dengan sis yinnie and abg saiful . Sis tanya mcm2 sampai aku sendiri tak tahu nak jawab apa .
Dia tanya aku, aku sure ke nk jadi businesswoman/Politician and Aku ckp yeah .
And dia tnya apa aku nak buat sekarang ni? Aku ckp nak belajar rajin2 =.=
Damn, Memang aku mcm mangsa tadi, Kene soal tapi abg aku banyak mendiam.
Sis siap ckp , mcm mana family kalau berharta kene rendah diri and letak diri dekat bawah, Kaya budi bahasa and agama tu penting.

Entah, pening kot . tapi hari ni Alhamdulillah, Masalah aku dgn ayah aku dah selesai :)
Tak ada lah pening sbb dua tiga hari ni pun aku tak ada mood pasal tu je lah =.=
Actually aku nak post benda lain tapi tu mcm personal sgt., So better tak payah lah kan :)
Aku dah tulis panjang tadi then padam , HAHA.
Fikir 2-3 kali juga lah kalau nak tulis kat blog =.=

Okay then guys. Bye

No comments: