Sep 2, 2010

I miss you guys =')

Tadi Anis one of my good friends wall me and I agak terkejut ingat girls rupanya its Anis :p
Damn I miss you man! Dia kata tahun ni bosan cause just duduk rumah and online :/
I pun rasa mcm tu dah , Cause dulu sgt best kn life kitaorg :)
Masa I duduk rumah sendiri yang di bekalkn oleh my own parents or Andrew panggil rumah agam pell .
Memang masa tu best sangat, yang tinggal dengan I masa tu I duduk seorang dlm rumah tu , damn bored.
And akan ada lah setan2 yg sebenarnya manusia akan mengetuk pintu rumah di pagi hari atau pun mlm .
Pagi tu kalau I fly class then diaorg pun akan lepak juga sekali , Mse tu rumah tu belum 100% siap.
So a bit boring lahh , Im the only girl dlm group ni , Aizat, Adek , Anis , Andrew , Botak and Tulang .
Diaorg memang cool gila , HAHA , Botak tu the one yg pernah ada hati damn , he's funnyyy okay .
I ingat lagi masa dia sanggup belanja Aizat,Adek,Anis semata2 nak jumpa I and suruh Anis drive dtg rumah I .
Haha, Anis memang driver terbaik , Dia drive gila berhemah . HAHA
And masa tidur je semua tidur bawah and only me tidur dekat katil . but trust me diaorg tak tidur tapi buat bising.
And naik la pula cerita si Botak nk confess about his feelings. Sampai baca Yassin yg ada shortcut , cool kan ?
Siap ckp nk ambil I pakai baju tidur with driver and bawa kereta parents Anis . HAHA.
Serious funny gila , then bila pagi je dpt la msg dari Aizat and Adek suruh ambil kt sekolah , What else? fly laa.
Bulan puasa pula tu , Then Kitaorg pun ambil la, Kalau ambil mcm biasa tak apa . Boleh baling mercun sebelum blah lagi , Mercun biasa tak apa.
Mercun bola :p:p hahha , damn memang nakal masa tu . Siap singgah kedai mamak borong nasi lemak then makan dekat rumah and kantoi lah dekat sini bahawa jejaka2 ini sebenarnya kaki PONTENG PUASA :D
Perangai I tak serupe perempuan and kalau diaorg dh tidur , tgn I la paling gatal ambil marker 700 then conteng diaorg , Yg slalu kene Anis . Haha , But I tak senakal andrew sampai ambil lighter and bakar bulu kaki diaorg smpai melecet , Sampai kat Botak , kene bakar kt kepala terus.
Hahaa , omg , Sampai Anis tak sembahyang kot sbb marker kene sental :p
Then diaorg akn dtg lagi pada waktu mlm smbil bawa shisha . I tak shisha but tgok diaorg shisha memang fun ouh :p
Haha , Punye semangat diaorg kann . Then pergi jamming sama2 lepas tu sahur and main suap2 sampai Botak malu gila babi , Dorang la ni , suke kene kn org , HAHA .Memang best la that time :p
Time tu pula si jahanam ex I tu dh break dgn I so diaorg ni time sedih selalu ada dgn I time2 tuh la.
Woah , serious , I rindu last year punye cerita :////

And to Andrew anak Portugis yg sesat dekat Malaysia ni , Dia tu lagi siot . haha .
Masa tu me, andrew and angela . haha . Diaorg ni kaki bawak awek dtg rumah , part andrew bawak awek sampai aku kene keluar rumah sbb nk bg masa dekat diaorg , Andrew jgn marah , Tinggal kenangan ni, Then siap mengendap Angela and Acab dlm toilet . Me and Andrew smpai terpnjat2 tingkap semata2 nk record apa diaorg buat . But apa kitaorg dpt ? Diaorg main cuci2 muka dlm toilet =.=
Then kalau dah tak ada kerja , Kita org start la sepahkn rumah and bilik then kemas balik , see apa tak ke bodohnya kitaorg . But serious , dlm rumah tu la kitaorg nangis and gelak sama2. berkepit masa susah and senang .
And tak lupa pada Shah and Kecik :) Korang snggup dtg dari Shah Alam tiap2 hari supaya dpt belikn aku breakfast and fav choc aku kan ?
Sumpah happy masa tu , Korang dtg bile mlm then lepak2 sambil makan sama lepas tu tidur then si Shah ni kalau bangun je dia kentut tau . Itu memang kebiasaannya and si Kecik pernah kene dgn kitaorg . tengah mandi then Andrew pergi mengendap and snap gambar dia . OMGG ! Seksa gambar tu . HAHAHAH.
Yang penting , setiap org yg aku cerita ni dh pernah kene dgn kerja mendajal yg aku selalu buat , Memang nakal sgt dulu :p
Org pertama yg buat aku naik motor ni si Shah la ni , HAHA .
And sumpah happy doe last year , Aku sorang je kan perempuan =.=
haha , but andrew panggil aku lelaki sbb dia ckp aku langsung tak ada sikap perempuan =.=
Ye memang , Kalau Andrew tak kemas bilik aku lepas tidur , sampai patah hanger kat badan dia and mmg berbirat lepas tu lenguh badan dia kene smackdown and andrew pula tak pernah layan aku mcm perempuan .
guys . Korang memng terbaik .
mana la nnk carik memory mcm tu lagi .
But serious , one thing yg aku respect korang tak ambil kesempatan ke atas aku walaupun aku perempuan kan ? :)

Miss you guys <3<3<3<3

No comments: